و عشق تنها عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تو در آن روزهای گمشده، خاطرات شیرین من ، ستاره یلدای من،تو سیب سرخ من هستی....

با تو آغاز می کنم عشق را و با تو پایان می دهم عشق را ای عشق ابدی من!...

آن زمان که دیگر هیچ چیزی برایم معنا نداشت،تو با نگاهت ، با چشم هایت ،عشق را برایم معنی کردی....

و در آن زمان تو به من آموختی که در آینهشکسته هم می توان نگاهی انداخت .

فکر می کردم خانه عشق ، در دشت آرزو هاست ....

اما تو گفتی که بوی خوش زندگی،در رویا های واقعی است...

در این شب تنهایی و سکوت سرد خلوتم، یاد تو مرا به عرش آسمان برد.

و تنها مرهم دل اشک،است. اشکی بی پایان و بی انتها برای دل ماتم گرفته ام......... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط غزاله در 21:58 | |