و عشق تنها عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





   فردا...     

 

 

  خدا وصیت منو گوش بده ناممو بخون...

 

  شاید دیگه من نباشم مواظب عشقم بمون...

 

  می سسپارمش بهت می رم تمام تار و پودمو...

 

 یه وقت نیاد برنجونیش کسل کنی وجودمو...

 

 خدا یه وقت کسی نیاد به قلب سادشو...

 

  کسی نیاد تو زندگیش بشینه زیر سایشو...

 

 بهش بگه دوسش داره...

 

 خیلی بده زمونمون.........

 

 خدا سپردمش بهت مواظب عشقم بمون....

 

خدا شاید این عشقی که من می گمو تو نشناسی

 

 نزدیک ترین کسم اونه...

 

 خیلی دوسش دارم راستی یادت نره بهت بگم...

 

 عزیزترین من اونه...

 

 خودم مهم نیست اما اون نزاری تنها بمونه...

 

بمیرم واصه دلش گریه چقدر بهش می یاد...

 

وقتی حرصش می گیره می گه از من بدش می یاد...

 

اما وقتی اروم می شه می بینه من بغضم گرفت....

 

همین دیوونه بازیاش از اول  

 

چشممو گرفت.......

               

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط غزاله در 23:20 | |