و عشق تنها عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم شکست ؟!

عیبی ندارد شکستنی ست دیگر لعنتی ، می شکند

اصلا فدای سرت

قضا و بلا بود از سرت دور شد ......

اشکم بی امان می ریزد

مهم نیست

آب روشنی ست

خانه ات تا ابد روشن



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت2:11---7 آبان 1390
آره...دل شکستنیه
دوس دارم به خواسته ی دلت برسی بعضی وقتا به این فکر کن که شاید خدا حرفی واسه گفتن داشته باشه شاید به صلاحته که اون ماله تو نباشه من واست دعا میکنم که به خواسته ی دلت برسی.
موفق باشی دوست گلم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط غزاله در 14:29 | |