و عشق تنها عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دارم دق میکنم تحمل ندارم دیگه خسته شدم
دارم کم میارم دلم تنگ شده دیگه نا ندارم
همش  فکرتوام همش بی قرارم دیگه اشکی برام نمونده که بخوام برات گریه کنم
فدای تو چشام دلم داره واسه تو پرپر میزنه
تو رفتی وهنوزخیالت با منه...!
بدونه توکجابرم کناره کی بشینم تو چشمای کی خیره شم خودم رو توش ببینم
تو که نیستی به کی بگم چشاشو روم نبنده
به کی بگم یه کم نازم کنه که بهم نخنده
بدونه توباکی حرف بزنم دردت به جونم تواین دنیابه عشق کی به شوق کی بمونم
به جون چشماتازتمومه این زندگی سیرم
توکه نیستی همش آرزو میکنم بمیرم

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط غزاله در 16:9 | |