و عشق تنها عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گاهی وقتا یه دردایی رو فقط باید به خدا بگی

گفتنش خیلی سخته چون باید باهاش صادق باشی ودوست یه رنگ باشی

من دوستش بودم.....

اما الان فکر کنم ،نیستم ....میدونی چرا؟

من خیلی نامرد شدم ....

رفتارم با خانوادم و با دوستام وبا خدا که همه چیزم بود فرق کرده

نمیدونم چرا وچطور ایطوری شدم ؟؟

اما اینو میدونم که خیلی بدم .....

با دوستام بد کردم .....

با خانوادم .....

با خدااااااا....

وای ....خودمو نمیبخشم .....

از خودم بدم میاد....

من نه دوست خوبی هستم ونه دختر خوبی ...

خدا نجاتم بده...

با اونایی که دوسشون دارم بد کردم....

من اون وقتا خیلی مهربون بودم ولی الان نیستم

یه دختر مغرور وبه خودراضی و غرغرو....وتنبل و بی عاطفه هستم ...

از خودم بدم میاد فقط همین ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط غزاله در 11:30 | |