و عشق تنها عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





متن جدید عاشقانه تو باشی گریه نمی کنم,متون عاشقانه

 

نمی خواهم بدانم که بی من خواهی مُرد یا نه . . .
نمی خواهم بگویی دیوانه وار دوستت دارم . . .
برای دلِ وا مانده ام
برای دلی که پوسید از بس تمامِ تنهایی را گریه کرد . . .
چیزی نگو ؛ فقط . . .
فقط دستانت را دورِ گردنم حلقه کن
مرا مثل کودکی بازیگوش که انگار
بی مقدمه تو را می خواهد
در آغوش بگیر . . .
که غیر از این هر کارِ دیگری باشد
گریه ام می گیرد
من قسم خورده ام وقتی آمدی
تمام حرف هایت را از بَر کنم
برایت روزی هزار مرتبه ،مثل یک ماهی
که از آب بیرون می افتد ؛ جانم را پرپر کنم
تو اما چیزی نگو ؛ فقط . . .
فقط نگذار از آغوشت جدا باشم
که غیر از این هر کارِ دیگری باشد
گریه ام می گیرد . . .
قسم خورده ام وقتی آمدی
خوبی هایت به من سرایت کند
قلبم بی اراده ؛ خیلی مهربان ؛صدایت کند . . .
تو اما چیزی نگو؛ فقط . . .
فقط کاری کن که گریه ام نگیرد . . .

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط غزاله در 10:22 | |