و عشق تنها عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پشت ویترین زندگیت به عروسکی نگاه نکن که نتونی بخریش چون فقط وسوسه ات می کنه عروسکی روهمکه داری

به خاطر اون از دست بدی

                                                                      ***

 

شده بخوای بخوابی تاپ تاپ قلبت نذاره بگی خدایا اونم خوابیده یا که بیداره،شده بی خوابی بگیری صد هزار نقشه

بچینی دنبال بهونه باشی که اونو فردا ببینی.شده شب که سر می ذاری آرزو کنی بمیری دم دمای صبح که می شه

نفریناتو پس بگیری شده با خاطره من جلوی آینه بشینی گر بگیره تنت رو لبهات جای لبهامو ببینی آرزومه تو بیداری

سر تو رو شونم بذاری،دوست دارم وا نشه چشمام تو خوابم که پا می ذاری حتی خوابتم قشنگه چه برسه به بیداری

                                                                     ***

مرا صد بار از خود برانی         دوست دارم

به زندان خیانت هم کشانی       دوست دارم

چه سود از مهر ورزیدن

                چه حاصل از وفا کردن

مرا لایق بدانی یا ندانی                دوست دارم

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شب گرد آریایی
ساعت13:42---30 شهريور 1390
برای این آپت ترجیح میدم سکوت کنم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط غزاله در 11:19 | |