و عشق تنها عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





قصه از آنجا شروع شد...

بهم گفت : دوستم داری؟ گفتم آره،گفت اگه دوستم داری رگتو بزن! گفتم مرگ و زندگی دست خداست. گفت:پس

دوستم نداری تیغو برداشتم و رگمو زدم وقتی داشتم تو بغلش جون می دادم گفت:اگه دوستم داشتی تنهام

نمی ذاشتی....

                                                               ***

امشب در آرزو هایم برایت آرزو می کنم آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری

                                                             ***

آرزو می کنم برات بهترین هایی را که هیچ کس برایم آرزو نکرد

                                                            ***

گفتم زندگی چند بخشه؟ گفت :2بخش.گفتم: کدامند؟گفت:کودکی و پیری،گفتم:پس جوانی چه شد؟ گفت : با عشق

ساخت و با بی وفایی سوخت

                                                            ***



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط غزاله در 15:34 | |